ACTIVEREN

Het einddoel van bijna elke communicatie-uiting is je doelgroep aanzetten tot de actie die jij beoogt. Bijvoorbeeld het zetten van een volgende stap in het koop-proces. Of juist het ontmoedigen van acties, zoals opzeggen. Activeren zit vaak als "call to action" verweven in uitleggen en uitstralen, maar is ook echt een vak apart dat sterk op visualisatie leunt.

PRODUCTEN

Hoe beweeg je je doelgroep tot de actie die je beoogt? Bijvoorbeeld het registreren voor je nieuwsbrief, het inschrijven als lid, het doen van een donatie, het aanvragen van een offerte, het boeken van een afspraak, het bestellen van een product, het bezoeken van je website of je zaak, het liken en delen van je posts en pages, etc. Het luistert nauw wat wel en niet werkt. Schakel daarom Visueel Verkoopt in voor effectieve activering: 

E-marketing

Ontwerpen, bouwen en draaien van de gehele e-mail marketing cyclus of onderdelen daarvan.

Ads & PROMO's

Ontwerp en productie van zowel online als offline advertenties en andere promotiemiddelen.

Geïnspireerd?

Brengt dit je op ideeën? Deel ze met ons, we denken graag met je mee vanuit de bril van Visueel Verkoopt .... beter!